Waarom eist de globale jihad front de aanslag op oslo op terwijl ze een noorman oppakken proberen ze zo de islam in slecht daglicht brengen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zodat ze aandacht krijgen. Met die aandacht laten ze hun mening horen. In hun ogen zijn zij zelf niet slecht, omdat zij denken dat de wereld beter wordt van hun daden.

Daarnaast is het een manier om te laten zien dat zij 'sterk' zijn en dat je niet met hun overtuiging mag spotten. Een beetje bangmakerij dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om de "ongelovige" nog banger te maken en om nog meer zieltjes te winnen.

Helaas voor hun hebben ze de echte dader gepakt.